Alumni-activiteit | Activiteit Chemisch Dispuut Leiden

Poolcafé 'The Church'
Nieuwstraat 45
2312 KA Leiden

Op vrijdag 23 juni organiseren wij een poolavond bij Poolcafé 'The Church' in Leiden (Nieuwstraat 45, 2312 KA Leiden). Tijdens deze avond kunnen we gezellig poolen met elkaar. Ook kunnen we natuurlijk gezellig borrelen met elkaar! De avond zal duren van 19:00 uur tot 21:00 uur.

Aanmelden

Sinds kort hebben we een nieuw aanmeldsysteem, waarbij je je in een formulier voor de verschillende buitenledenactiviteiten kunt inschrijven (zie rechter kolom voor aankondiging overige aankomende activiteiten)

> Ik meld me aan (buitenleden)

Geen buitenlid? Stuur voor aanmelding een mail naar bestuur@chemischdispuutleiden.nl. Het is echter ook mogelijk om buitenlid te worden voor €25,00 per jaar.

Buitenlidmaatschap

Het CDL biedt een buitenlidmaatschap aan, waarmee alumni gratis kunnen deelnemen aan de speciaal voor hun georganiseerde CDL-activiteiten. Voor €25,- per jaar kun je genieten van een buitenledenborrel en twee buitenledenactiviteiten. Daarnaast ontvang je de speciale buitenledeneditie van ons tijdschrift Chimica. Voor meer informatie of om je direct aan te melden kun je contact opnemen met de ab actis via buitenlidmaatschap@chemischdispuutleiden.nl.