Alumni-activiteit | Activiteit Chemisch Dispuut Leiden

Olala Leiden
Botermarkt 14
2311 EM Leiden

Op vrijdag 12 mei organiseren wij een bonbonworkshop bij Olala Leiden (Botermarkt 14, 2311 EM Leiden). Samen met de chocolatiers van Olala zullen we meer leren over chocolade en het proces om bonbons te maken. Daarna zullen we zelf bonbons maken. Aan het einde van de workshop verpakken we deze en kan je deze meenemen. Tijdens de workshop krijgen we ook koffie en thee met een kleine traktatie uit de winkel. De workshop zal 2 uur duren en zal plaatsvinden in twee sessies. De sessies duren respectievelijk van 17:00u tot 19:00u en van 19:00u tot 21:00u. Voor deze activiteit hebben we gelimiteerde plaatsen, dus mocht je willen komen, meld je dan snel aan.

Aanmelden

Sinds kort hebben we een nieuw aanmeldsysteem, waarbij je je in een formulier voor de verschillende buitenleden activiteiten kunt inschrijven (zie rechter kolom voor overige aankomende activiteiten)

> Ik meld me aan (buitenleden)

Voor alumni die geen buitenlid van het CDL zijn, geldt een prijs van €29,50 om deel te nemen aan de workshop. Stuur voor aanmelding een mail naar bestuur@chemischdispuutleiden.nl. Het is echter ook mogelijk om buitenlid te worden voor €25,00 per jaar en dan kan je gratis naar deze activiteit komen.

Buitenlidmaatschap

Het CDL biedt een buitenlidmaatschap aan, waarmee alumni gratis kunnen deelnemen aan de speciaal voor hun georganiseerde CDL-activiteiten. Voor €25,- per jaar kunt u genieten van een buitenledenborrel en twee buitenledenactiviteiten. Daarnaast ontvangt u de speciale buitenledeneditie van ons tijdschrift Chimica. Voor meer informatie of om u direct aan te melden kunt u contact opnemen met de ab actis via buitenlidmaatschap@chemischdispuutleiden.nl.