Alumni-activiteit

Archeologische alumnivereniging ALFA bezoekt Field School Oss

vrijdag 21 april 2023
Oss

Leiden en Oss hebben een bijzondere band. In 2024 is het 50 jaar geleden dat Leidse archeologen voor het eerst hun opgravingen startten in de gemeente. Vele generaties Leidse archeologiestudenten hebben hun veldpractica in Oss gedaan. Ook dit jaar wordt er weer in Oss gewerkt om onze kennis over de Bronstijd en IJzertijd met nieuwe vondsten uit te breiden.

ALFA zal met de studenten van toen de studenten van nu bezoeken op vrijdag 21 april. We verzamelen om 13:00 uur op station Oss om naar de opgraving te gaan (te voet of met ov-fiets). Na een bezoek aan de opgraving bezoeken we museum Jan Cunen. We sluiten de dag af met een drankje.

Kom jij ook mee naar Oss? Geef je dan op door een mail te sturen naar alfa.alumni.leiden@gmail.com, dan weten we op hoeveel mensen we moeten rekenen.

Website ALFA