Alumni-activiteit

Zaal
Groot Auditorium

Beeldverslag Viering Gouden Doctores

Een aantal van u was helaas niet in de mogelijkheid live of online aanwezig te zijn. Om toch te kunnen delen in de feestvreugde, en voor de aanwezigen een terugblik, ontvangt u hierbij een aantal links, die verwijzen naar een verslag van de middag; de video-opname van het officiële gedeelte; de foto's van de middag en natuurlijk de presentatie met alle prachtige foto's die velen van u hebben gevonden en opgestuurd.

De links naar de 4 onderdelen:

* Verslag van de middag

* Video-opname van het officlele gedeelte (vanaf 19 min start)

* Fotoverslag van de middag (de foto krijgt u groter door er op te klikken)

* De presentatie met uw foto's uit 1966-1972

Viering Gouden doctores

De Universiteit Leiden nodigt alle doctores die zijn gepromoveerd in de jaren 1966 tot en met 1972 graag uit voor een feestelijke bijeenkomst ‘Gouden Doctores 1966 – 1972’ op dinsdag 29 november 2022 in het Academiegebouw te Leiden.

De Universiteit Leiden wil met deze bijzondere bijeenkomst al haar alumni die in deze periode in Leiden zijn gepromoveerd gezamenlijk feliciteren ter ere van hun vijftigjarige jubileum van hun bevordering tot doctor.

Het College van Bestuur van de Universiteit Leiden is trots op haar Gouden Doctores. Tijdens de bijeenkomst ontmoet u andere gepromoveerden en geniet u samen van een mooi programma en een gezellige borrel na afloop.

16:00 – 16:30  Inloop Academiegebouw Universiteit Leiden
16:30 – 17:00 Speeches van onder anderen de Voorzitter College van Bestuur
prof.mr. Annetje Ottow; dr. Pieter Slaman, U
niversiteits- en onderwijshistoricus en Dr. Ben Bot (gepromoveerd 1968)
17:00 – 18:00 Borrel
Locatie Academiegebouw, Rapenburg 73 te Leiden

Alle Leidse doctoren die zijn gepromoveerd tussen 1966 en 1972 en van wie adresgegevens bekend zijn ontvangen een uitnodiging. Mocht u geen uitnodiging hebben ontvangen kunt ook u zich op onderstaande manieren registeren.

We vernemen graag of u aanwezig zal zijn bij dit feestelijke evenement. Dit kan online via het inschrijfformulier onderaan de pagina of door een e-mail te sturen naar info@alumni.leidenuniv.nl o.v.v. Gouden Doctores. U ontvangt van ons een bevestiging voor 29 november. Partners zijn van harte welkom, als u dit wilt kunt u dit aangeven in het formulier en hun naam opgeven.

Bent u niet in de gelegenheid de bijeenkomst bij te wonen? Graag vernemen we dat ook via het daarvoor bedoelde inschrijfformulier hier onder. U ontvangt enige dagen voorafgaand aan de 29e november de link waarmee u het officiele gedeelte online kunt volgen, en in december krijgt u van ons een aandenken thuisgestuurd.

We kijken ernaar uit samen met u en uw mede-doctores van 50 tot 55 jaar geleden stil te staan bij uw bijzondere jubileum.

Heeft u vragen? Dan kunt u contact opnemen met ons Alumnibureau via info@alumni.leidenuniv.nl of telefonisch via 071-5274050.

Registeren (wel/niet aanwezig)

Ja ik ben aanwezig 29 november Registreert u zich via dit formulier (voor 22 november)
Nee ik kan niet aanwezig zijn Registreert u zich via dit formulier (voor 22 november)
U ontvangt dan in december van ons een aandenken thuisgestuurd.  Het officiële gedeelte van de bijeenkomst kunt op 29 november vanaf 16.55 uur op deze zelfde pagina volgen.