Verandering bij Common Market Law Review: Nieuwe Managing Editor, Anna Krisztian

Alison McDonnell gaat met pensioen in december, na meer dan 7 jaar gewerkt te hebben als Managing Editor van de Common Market Law Review – en daarvoor gedurende 22 jaar als Associate Editor en 3 jaar als Secretary to the Editors.

Zij wordt als Managing Editor opgevolgd door Anna Krisztian. Anna is in oktober in dienst getreden bij het Europa Instituut, en de Faculteit Rechtsgeleerdheid.

Anna bereidt een PhD voor bij het Europees Universitair Instituut, Florence, Italië, over de wettelijke regeling van de taalverscheidenheid in de Europese Unie. Anna was Managing Editor, en daarna Editor-in-Chief van de European Journal of Legal Studies. Anna was eerder docente aan de Rechtenfaculteit van de Universiteit Maastricht, en werkte ook bij de Europese Commissie.