Doe mee aan deze VR-studie en leer tijdreizen!

Wil jij Virtual Reality ervaren en leren tijdreizen? Ben je nieuwsgierig naar jouw toekomst? Doe dan mee met onze nieuwste VR-studie!

Aan de Universiteit Leiden wordt een VR-taak ontwikkeld om mensen te ondersteunen bij het toewerken naar en behalen van doelen. Ben je benieuwd naar deze VR-taak en student aan de Universiteit Leiden? Meld je dan aan!

Doe mee aan dit onderzoek

In dit onderzoek maak je kennis met Virtual Reality in 3 live sessies, elk ongeveer 1 uur - verspreid over een periode van 3 weken in het Pieter de la Court-gebouw (de Faculteit der Sociale Wetenschappen). Tijdens deze sessies vul  je enkele korte vragenlijsten in, je denkt na over wat je wilt bereiken en met VR neem je een kijkje  in jouw toekomst...

Interesse? Meld je aan via SONA of stuur een mail en ontvang 8 SONA-punten óf €40,-. Tot binnenkort!

Voor meer informatie kan je mailen naar project-futureu@fsw.leidenuniv.nl ›