Doe mee aan de enquête vakoverstijgend onderwijs op het gymnasium

Aan de Universiteit Leiden is een onderzoek gestart naar vakoverstijgend onderwijs in de onderbouw van het gymnasium. Bent u ook op een gymnasium(afdeling) werkzaam? Zo ja, dan hopen wij dat u bereid bent om mee te werken aan ons onderzoek.

Het betreft een promotieonderzoek van Sandra Karten. Op dit moment inventariseert zij welke initiatieven voor interdisciplinair onderwijs er bestaan en hoe docenten hier tegenaan kijken. Daartoe heeft ze een enquête opgesteld. We zouden het zeer op prijs stellen als u zou willen meedoen. Het invullen duurt 5 à 10 minuten. Er worden onder andere vragen gesteld over het halen van lesdoelen, wie het initiatief neemt tot vakoverstijgend onderwijs en met welke ondersteuning het onderwijs ontwikkeld wordt. Uw reflecties op deze onderwerpen zijn een belangrijk onderdeel van dit onderzoek.

Alvast ontzettend bedankt voor het invullen van de vragenlijst. Wijs uw collega's gerust ook op deze enquête. We ontvangen graag reacties van docenten van alle schoolvakken die in de onderbouw van het gymnasium gegeven worden.

Meer weten?

Misschien wilt u eerst meer weten? Informatie over het onderzoek van onze promovenda Sandra Karten vindt u hieronder.

ALLEEN SAMEN - naar een succesvolle ontwikkeling van vakoverstijgend onderwijs op het gymnasium

Alvast bedankt voor uw medewerking!

Enquete vakoverstijgend onderwijs

Naar de enquête