Giovanni De Gregorio en Pietro Dunn winnen Common Market Law Review-prijs voor jonge academici

De redactie van de Common Market Law Review is verheugd de winnaar van de Common Market Law Review-prijs voor een artikel van een jonge academicus voor het jaar 2021 aan te kondigen.

Het prijswinnende artikel is "The European risk-based approaches: Connecting constitutional dots", geschreven door dr. Giovanni De Gregorio (Centre for Socio-Legal Studies, Universiteit van Oxford) en Pietro Dunn (Universiteit van Bologna en Universiteit van Luxemburg). Het artikel van De Gregorio en Dunn zal in een volgend nummer van de Review worden gepubliceerd.

De redactie feliciteert De Gregorio en Dunn hartelijk. Zij wil ook alle anderen die een artikel hebben ingestuurd bedanken; veel artikelen waren van hoge kwaliteit.