Caelesta Braun & Bert Fraussen bekroond met de NIG Supervisor of the Year Award

Elk jaar nodigt het Netherlands Institute of Governance (NIG, de Nederlands-Vlaamse onderzoeksschool voor Bestuurskunde en Politicologie) promovendi van alle universiteiten in Nederland en Vlaanderen uit om hun promotor(en) voor te dragen voor de NIG Supervisor of the Year Award. De reden voor de award is het vieren en erkennen van excellente promovendi-begeleiding! Dit jaar is deze prijs toegekend aan Prof. Dr. Caelesta Braun & Dr. Bert Fraussen, die werden voorgedragen door hun promovendi Adrià Albareda, Erin Sullivan en Moritz Müller. Bekijk hier de video van de virtuele prijsuitreiking.

In dit artikel delen ze alle vijf hun ervaringen over de PhD-begeleiding, waarom Adrià, Erin & Moritz hun promotoren Caelesta en Bert hebben voorgedragen en hoe het is om samen te werken in een team van vijf verschillende nationaliteiten.

Bekijk hier de video van de virtuele prijsuitreiking

Bekijk de video op de oorspronkelijke website of