Faculteit Archeologie start samenwerking met Archeologie Magazine

Het was slechts een kwestie van tijd: een partnerschap tussen het grootste wetenschappelijke instituut in de archeologie en het grootste archeologische magazine van Nederland! Half februari ligt de nieuwste uitgave van Archeologie Magazine in de schappen met daarin een groot interview met Jan Kolen, de decaan van de Faculteit Archeologie. Het markeert het begin van een veelbelovende samenwerking.

Verhalen en verslagen

Zowel op de website van Archeologie Magazine, als in het blad zelf, kun je voortaan regelmatig updates vanuit de faculteit tegenkomen, met verhalen van studenten, onderzoekers en verslagen van archeologische projecten.

Zie voor meer informatie de website Archeologie Online of bezoek de facultaire pagina.

Benieuwd naar het blad? Een abonnement voor 1 jaar heb je al voor minder dan €20.

De cover van de februari editie van Archeologie Magazine