Meehea Park bezoekt Universitas Indonesia in het kader van het project Transnational Law

Het bezoek betreft een follow-up van een eerder bezoek dit jaar aan dezelfde universiteit.

Zij heeft als consultant samen met de afdeling International Law van de rechtenfaculteit van Universitas Indonesia een nieuw vak opgezet dat gewijd is aan de vaardigheden die nodig zijn om deel te nemen aan moot court competities.

Meehea Park verzorgde in het kader van een project van International Development Law Organization (IDLO) in juli 2019 ook een workshop ‘Case law methods’ voor verschillende buitenlandse collega’s waaronder de decaan van Al Azhar Indonesia, de decaan van Atma Jaya Catholic University of Indonesia en de vice-decaan van Universitas Indonesia. Naar aanleiding hiervan heeft zij een bijdrage geschreven voor een handboek over het gebruik van jurisprudentie in onderwijs. Het handboek maakt onderdeel uit van een set van vijf verschillende handboeken. Deze zullen in januari 2020 in Indonesië gepresenteerd worden.