Luke Dimitrios Spieker wint de Common Market Law Review-prijs voor jonge academici 2019

De redactie van de Common Market Law Review is verheugd om de winnaar van de prijs voor een artikel geschreven door een jonge academicus voor 2019 bekend te maken.

Het winnende artikel is “Framing and managing constitutional identity conflicts: On how to stabilize the modus vivendi between the Court of Justice and national constitutional courts”, geschreven door Luke Dimitrios Spieker, werkzaam bij het Max Planck-Institut für ausländisches öffentliches Recht und Völkerrecht in Heidelberg. Spiekers artikel zal worden gepubliceerd in een toekomstig nummer van de Review.

De redactie feliciteert dhr. Spieker. Zij neemt ook de gelegenheid om allen die artikelen ingediend hebben te bedanken; veel artikelen waren van een hoge kwaliteit.