Nieuwe samenwerking met IMC Weekendschool Den Haag

Op zondag 15 september kwam voor het eerst ICM Weekendschool Den Haag samen op locatie Wijnhaven.

De IMC Weekendschool Den Haag komt elke zondag samen, het bestaat uit een groep nieuwsgierige jongeren die kennismaken met enthousiaste professionals van uiteenlopende vakgebieden. Waar ze eerst in een buurtcentrum zaten met de weekendschool, zijn ze sinds september verhuisd naar Wijnhaven. Een mooie gelegenheid om de band met de inwoners van de stad te versterken.

Lees hier meer over de weekendschool en hun ervaring om de eerste keer in ons gebouw samen te komen.

“Een locatie die het lerende karakter van de weekendschool stimuleert en waar er voldoende ruimte is om als vestiging te groeien.” - IMC Weekendschool