Vier jaar facultair vrouwnetwerk bij W&N

Een waardevolle community van vrouwelijke onderzoekers, die het faculteitsbestuur gevraagd èn ongevraagd advies geeft. Dat is de kracht van het vrouwennetwerk RISE. Op 11 september presenteerde het netwerk zijn tweede tweejaarlijkse rapport.

Een uitgebreid verslag over de eerste vier jaar van netwerk RISE is te lezen in het Engels.

Vrouwennetwerk RISE overhandigt Geert de Snoo een onderscheiding voor zijn buitengewone inzet voor gender equality. De Snoo droeg bij aan de totstandkoming van het netwerk, werkt nauw met hen samen en is enthousiast supporter van het thema diversiteit.

Omslagfoto, van links naar rechts: rector magnificus Carel Stolker en vice-rector magnificus Hester Bijl ontvangen het tweede tweejaarlijkse RISE-verslag van Martina Vijver, Miranda van Eck  en Irene Groot. Foto's door Liesbeth Dingemans.