Heerma van Voss en Erkens verzorgen een lezing voor de Vereniging van Haagse Arbeidsrecht Advocaten

Op 10 september verzorgden Guus Heerma van Voss en Yvonne Erkens een actualiteitenlezing arbeidsrecht voor Haagse Arbeidsrecht Advocaten en masterstudenten Arbeidsrecht.

De Vereniging Haagse Arbeidsrecht Advocaten (VHAA) organiseert meerdere keren per jaar bijeenkomsten waarbij advocaten, rechters en wetenschappers lezingen geven over arbeidsrechtelijke actualiteiten of andere arbeidsrechtelijke onderwerpen.

Guus Heerma van Voss behandelde de WAB, de WNRA, recente jurisprudentie van de Hoge Raad, de ontwikkelingen rondom de prepack en initiatieven met betrekking tot de toekomst van het arbeidsrecht.
Yvonne Erkens belichtte het perspectief van de kantonrechter.