Fotoverslag: afscheid met twee gouden randjes voor decaan Geert de Snoo

Na 7 jaar nam de Faculteit der Wiskunde en Natuurwetenschappen op 29 augustus afscheid van Geert de Snoo als decaan. Dit gebeurde met onder andere een pubquiz, een speciale uitgave van Our Talents & Discoveries en maar liefst twee onderscheidingen. Bekijk de foto’s voor een impressie!

Rector Magnificus Carel Stolker spreekt De Snoo toe.
In totaal werkte De Snoo tijdens zijn decanaat samen met 7 assessoren (studentbestuurders). Zes van hen deelden hun beste herinneringen aan de decaan.
Bij de pubquiz van de wetenschappelijk directeuren wint De Snoo een symbolische prijs.
Directeur bedrijfsvoering Dirkje Schinkelshoek spreekt De Snoo toe namens het bestuur van de faculteit.
Vrouwennetwerk RISE overhandigt De Snoo een onderscheiding voor zijn buitengewone inzet voor gender equality. De Snoo droeg bij aan de totstandkoming van het netwerk, werkt nauw met hen samen en is enthousiast supporter van het thema diversiteit.
Geert de Snoo dankt collega's, relaties en studenten.
Paul Dirkse (wethouder Kennis, Onderwijs, Sport en Financiën) verrast De Snoo na zijn afsluitende toespraak met de Gouden Speld van de stad Leiden. Ook gaf hij Geert een nieuwe bijnaam: 'De Snode', vanwege zijn snode plannen.
Tijdens de afsluitende borrel is er tijd om na te praten.
En natuurlijk tijd om te lachen!

Foto's: Liesbeth Dingemans