Urban Trail: rennen en vliegen door Wijnhaven

Geen afgesloten rechte wegen, maar een verkenningsloop door gebouwen, steegjes en binnentuinen waar je anders nooit komt. Net als voorgaande jaren ging de KLM Urban Trail langs en door de mooiste plekjes van Den Haag. De hardlopers kwamen onder meer door ons Wijnhavengebouw.

Op zondag 7 juli vond de vierde editie van de KLM Urban Trail Den Haag plaats. Ter ere van het 444ste geboortejaar van de Universiteit Leiden konden de renners het Wijnhavengebouw doorkruisen. De route liep dwars door een van de collegezalen en over de Spaanse Trappen, waarna de enthousiaste lopers hun weg vervolgden door hartje Den Haag. Een DJ was aanwezig voor de nodige muzikale motivatie en degenen die even hun pas inhielden konden als hoogleraar op de foto.

En zo zag dat eruit!