Haags programma voor Cyber Norms heet bezoekende collega Przemysław Roguski welkom

Przemysław Roguski zal van 16 september tot 4 oktober 2019 als Visiting Fellow verbonden zijn aan het Institute of Security and Global Affairs van de Universiteit Leiden.

Przemysław Roguski

Lezing 19 september 2019

Als onderdeel van zijn Fellowship zal Przemysław Roguski op 19 september aanstaande een lezing houden getiteld: 'Collective Responses to Cyberattacks - Current Frameworks and Future Challenges'. Je kunt je inschrijven door een e-mail te sturen naar: info@thehaguecybernorms.nl.

Over Przemysław Roguski

Dr. Przemysław Roguski is docent Rechten aan de Universiteit van Krakau in Polen en werkt als expert over cybersecurity en internationaal recht bij het Poolse Kościuszko Instituut. Hij doet onderzoek naar de wetgeving omtrent cyberoperaties in vredestijd en verschillende aspecten van het internationaal recht in relatie tot cyberveiligheid, ict en internet governance. Daarvoor was Przemysław werkzaam als advocaat en als docent van de ‘Deutscher Akademischer Austauschdienst’, een Duitse organisatie gericht op het bevorderen van internationale academische samenwerking. Hij heeft rechtenopleidingen voltooid aan de Universiteit van Main (Duitsland) en het Trinity College Dublin (Ierland) en is gepromoveerd in internationaal recht aan de Universiteit van Krakau (Polen).