Overlijden voorzitter NGL Mathieu Noteborn

Op vrijdag 5 april 2019 bereikte ons het ontzettend verdrietige nieuws dat voorzitter van het Natuurwetenschappelijk Gezelschap Leiden en goede vriend Mathieu Noteborn plotseling is overleden.

Mathieu heeft zich, sinds zijn voorzitterschap, vol passie en enthousiasme op het NGL gestort. Wij zullen hem enorm missen.

Op 26 april hebben wij een excursie naar het Singelpark staan. Wij gaan ons nu beraden hoe wij deze bijeenkomst willen invullen. Wij zullen onze leden hier binnenkort over berichten.

Vanaf aanstaande maandag zal er op de faculteit in het Atrium van het Gorlaeus Gebouw de mogelijkheid zijn om het condoleanceregister te tekenen. De faculteit heeft ook een In memoriam op de universitare website geplaatst.

Mathieu bij de grote publiekslezing in oktober 2018