Verhuizing Faculteitsbureau in najaar 2019

Het volgende gebouw dat verbouwd wordt in het Humanities Campus project is de Van Eyckhof-Van Wijkplaats. Volgens de huidige planning starten de verbouwwerkzaamheden voor de Van Eyckhof-Van Wijkplaats in de zomer van 2020. Omdat er veel onderwijs aangeboden wordt in deze panden moet er ruimte gemaakt worden voor onderwijs in het Lipsius gebouw.

Om de diverse ruimten in het Lipsius te kunnen verbouwen tot onderwijszalen verhuizen de volgende afdelingen van het faculteitsbureau in het najaar van 2019 naar de Reuvensplaats.

Dat zijn:

• Het Faculteitsbestuur
  • Het secretariaat van het faculteitsbestuur
  • De afdeling Bestuursondersteuning
  • De afdeling Financieel Economische Zaken
  • De afdeling Personeel en Organisatie
  • De afdeling Communicatie en Werving

In de zomer 2020 zullen de bovenstaande eenheden weer verhuizen naar het Huizinga gebouw met uitzondering van de afdeling C&W. Voor deze afdeling worden nog verschillende locaties onderzocht.

De afdeling Onderwijs en Studentenzaken (OSZ) blijft in het Lipsius gebouw en de afdeling Informatisering en Facilitaire Zaken (IFZ) blijft in het PJ Veth gebouw.

Heb je vragen? Stuur een mail naar  hc-info@hum.leidenuniv.nl.