Neem de toekomst in eigen hand met de nieuwe master Governance of Sustainability

Voor studenten die graag een intermediair zijn tussen wetenschappelijke experts, beleidsmakers en politici op het gebied van duurzaamheid, is het masterprogramma Governance of Sustainabiliy wellicht precies wat ze zoeken. De Universiteit Leiden is voornemens deze nieuwe masterstudie in Den Haag te beginnen in september 2019.

De master Governance of Sustainability zal studenten grondige kennis bijbrengen over duurzaamheid uit zowel het perspectief van governance (sociale wetenschappen) als uit het natuurwetenschappelijk perspectief. Twee toonaangevende instituten op het gebied van duurzaamheid en openbaar bestuur verzorgen de opleiding: het Centrum voor Milieuwetenschappen (Faculteit der Wiskunde en Natuurwetenschappen) en Het Instituut Bestuurskunde (Faculteit Governance and Global Affairs).

De voertaal van de studie zal Engels zijn. Lees meer over het programma en de toekomstperspectieven in het Engelstalige bericht.