Deel je foto #unileidengeslaagd en win!

Finally, je bent geslaagd, gefeliciteerd! Ben jij al voorbereid op je studententijd? Ontdek het hier en maak kans op een Universiteit Leiden goodiebag!

Heb jij ook zo’n zin in je studententijd? Laat het ons zien op Instagram en win een goodiebag t.w.v. 100,-euro* met onder andere het originele Universiteit Leiden bomberjack! We verloten vijf studentenpakketten onder de beste en ludiekste inzendingen, dus waar wacht je nog op!

Wat moet je hiervoor doen?

1. Maak een foto om ons te laten zien dat je zin hebt in je studententijd. Bijvoorbeeld met je neus in de studieboeken of roeiend bij een vereniging: laat je creativiteit de vrije loop.
  2. Post je foto op Instagram met #unileidengeslaagd - en doe dat vóór 22 juni 2018
    of mail de foto naar: studielijn@leidenuniv.nl.
  3. De makers van de winnende foto’s ontvangen na 28 juni 2018 bericht. Let op: deze actie geldt alleen voor eindexamenkandidaten van 6vwo.

Bekijk de video op de oorspronkelijke website of

* De prijs is persoonsgebonden. De prijs is niet inwisselbaar of uit te keren in geld of voor andere producten of diensten.