Inschrijving 'Politicologenetmaal' 2018 geopend

Van 7 tot en met 8 juni 2018 vindt het jaarlijkse 'Politicologenetmaal' plaats. Politieke wetenschappers werkzaam in België en Nederland komen in Leiden bijeen om van gedachten te wisselen over belangrijke thema's en ontwikkelingen in het vakgebied. De inschrijving voor het evenement is inmiddels geopend.

Workshops

Er worden 18 workshops georganiseerd, over onderwerpen varierend van lokale verkiezingen tot grensoverschrijdende terreur. De keynote speech wordt dit jaar verzorgd door Leiden alumnus Cas Mudde (University of Georgia), een bekende expert op het gebied van populisme. Daarnaast is er volop gelegenheid de banden met de collega’s van elders weer eens aan te halen. Er is beperkt ruimte voor studenten.

Het Politicologenetmaal is een gezamenlijk initiatief van de Nederlandse Kring voor de Wetenschap der Politiek en de Vlaamse Vereniging voor Politieke Wetenschappen. De editie 2018 wordt georganiseerd door Corinna Jentzsch, Nicolas Blarel, Tom Louwerse en Hans Vollaard.

politicologenetmaal.eu