Wat kies jij op 21 maart?

Op 21 maart vinden de gemeenteraadsverkiezingen plaats. Weet jij al wat je gaat stemmen? Of ben je er nog niet uit? Kom naar één van de twee verkiezingsdebatten: 13 maart in Den Haag en 14 maart in Leiden!

Verkiezingsdebat Den Haag

Wat moet de gemeentelijke Haagse politiek voor jou doen als student? Zes politieke partijen gaan met elkaar en met het publiek in debat op dinsdag 13 maart van 16:00-17:30. Wil jij ook meepraten? Kom dan op 13 maart naar de Spaanse trappen in Wijnhaven, Den Haag.

Meer informatie >

Leiden Kiest Verkiezingsdebat

Op 14 maart om 19.00u zal de grote zaal van de Stadsgehoorzaal omgetoverd worden tot politieke arena waar mensen zittend en staand, een drankje in de hand, kunnen genieten van al het debatgeweld tussen de negen lijsttrekkers van de Leidse partijen.

Meer informatie (Facebook) >