Professionals ronden succesvol leergang Public Affairs af

20 Professionals hebben deze week de leergang Public Affairs succesvol afgerond, van harte gefeliciteerd! De leergang bestaat uit vijf modules met verschillende thema’s en helpt professionals om in een dynamische omgeving effectief invloed uit te kunnen (blijven) oefenen door meer inzicht in politieke en bestuurlijke processen te krijgen.

De PA-professionals hebben zich de afgelopen maanden verdiept in de context van het vakgebied Public Affairs en thema’s als de Europese en Nederlandse politiek en wet- en regelgeving, grassroots, interne lobby, overtuigen, framing en (social) media behandeld zowel vanuit de wetenschappelijk als de praktijk. Een 2-daags bezoek aan Brussel en de Europese Unie hoort ook tot het programma. Dinsdag 12 december kreeg de groep van de najaarseditie het felbegeerde certificaat van het Centre for Professional Learning, Faculteit Governance and Global Affairs.

29 januari start de leergang Public Affairs van het voorjaar 2018. Op dit moment zijn er nog een paar plaatsen vrij!