Hoe meet je recht?

Op vrijdag 15 december zal Prof. Kevin Davis, Beller Family Professor of Business Law aan NYU School of Law, aan de hand van zijn eigen onderzoek reflecteren op de vraag of, en zo ja hoe, we recht en juridische fenomenen kunnen meten.

De lezing van Prof. Davis is de eerste lezing in de Leiden Socio-Legal Series van dit academisch jaar. De lezing zal aanvangen om 13.15 in zaal A051 van het KOG en, inclusief vragen en discussie, tot ongeveer tot 15.00 uur duren.

De Leiden Socio-Legal Series wordt verzorgd door hoogleraar Rechtssociologie Prof.dr. Maartje van der Woude (Van Vollenhoven Institute for Law, Governance & Society).

De lezing staat open voor docenten en (PhD) studenten en aanmelding vooraf is niet nodig. Voor vragen over deze lezing of over de Leiden Socio-Legal Series kan contact worden gezocht met het secretariaat van het Van Vollenhoven Instituut: vollenhoven@law.leidenuniv.nl.

Meer informatie over de lezing.