Sustainability Business Battle wint Sustainability Trophy

De voor het eerst georganiseerde Sustainable Business Battle heeft de Green Trophy gewonnen. Vice-voorzitter Martijn Ridderbos overhandigde de trofee op 15 november in Plexus.

In de voor het eerst georganiseerde Sustainable Business Battle (SBB) beconcurreren interdisciplinaire, universitaire studententeams uit Leiden en Den Haag elkaar op de meest duurzame, innovatieve en direct uitvoerbare oplossing voor een duurzaamheidsgerelateerd vraagstuk bij een bedrijf of instelling. (Een project voor het Hoogheemraadschap Rijnland won de battle.)

Initiatiefnemer van de Green Trophy is Green Keys, een studentenorganisatie die duurzaam denken en gedrag onder studenten en in studentenhuizen wil bevorderen. De prijs werd op 15 november uitgereikt op de bestuursborrel, de officiƫle kennismakingsborrel van het College van Bestuur en de besturen van de studentenverenigingen. Eerdere winnaars waren Act Aware, de EL CID, de OWL en studentenvereniging Catena.

Meer over de Sustainable Business Battle (artikel en video)
Green Keys

Green Trophy 2017
De winnaars van de Green Trophy. Links vicerector Hester Bijl. De foto is gemaakt (en getwitterd) door rector Carel Stolker.