Ruben de Graaff wint NJV-Publicatieprijs, eervolle vermelding voor Jouke Tegelaar

Op de jaarvergadering van 9 juni 2017 in ’s-Hertogenbosch reikte de NJV de publicatieprijs uit aan winnaar Ruben de Graaff.

Prof.dr.mr. T.F.E. Tjong Tjin Tai overhandigt de prijs aan Ruben de Graaff.

De jury (prof.mr. F.W. Bleichrodt, mr. J.W. Fokkens, prof.mr. J.H. Gerards, prof.mr. S. Prechal en prof.dr.mr. T.F.E. Tjong Tjin Tai) kende de prijs toe aan voor De Graaffs artikel ‘De betekenis van de redelijkheid en billijkheid voor de bescherming van grondrechten’ (Rechtsgeleerd Magazijn Themis 2016, p. 202-213). De prijs gaat tweejaarlijks naar het artikel dat de meest belangwekkende bijdrage aan de theorievorming van het (Nederlands) recht in brede zin heeft geleverd.

Jouke Tegelaar ontving een eervolle vermelding.

Jouke Tegelaar kreeg op de jaarvergadering een eervolle vermelding voor haar artikel ‘Immuun voor de Unie? (Semi-) immuniteit van nationale financiële toezichthouders onder nieuw recht’ (Ars Aequi 2016, p. 705-715).