Machteld Vonk debatteert in Tweede Kamer over rapport Kind en Ouders in de 21ste Eeuw

Machteld Vonk, universitair docent aan de afdeling Jeugdrecht, was donderdag 19 mei een van de wetenschappers die door de Vaste Commissie voor Veiligheid en Justitie van de Tweede Kamer is gehoord over het rapport Kind en Ouders in de 21ste Eeuw van de Staatscommissie Herijking Ouderschap.

Machteld Vonk, universitair docent  aan de afdeling Jeugdrecht, was donderdag 19 mei een van de wetenschappers die door de Vaste Commissie voor Veiligheid en Justitie van de Tweede Kamer is gehoord over het rapport Kind en Ouders in de 21ste Eeuw van de Staatscommissie Herijking Ouderschap.

Dit rapport werd op 7 december 2016 uitgereikt aan toenmalig Minister Van der Steur van Veiligheid en Justitie. Machteld Vonk was een van de Leidse onderzoekers die belangrijke input hebben geleverd voor dit rapport.

Het debat over het Rapport Staatscommissie Herijking Ouderschap is in zijn geheel terug te kijken op de website van de Tweede Kamer.