Fotowedstrijd Zomer in Leiden & Den Haag - doe mee!

Hard aan het studeren op een van onze locaties? Ben je onderzoek aan het doen in het lab? Of zit je lekker op een terrasje? Leg jouw zomer in Leiden en/of Den Haag vast en zie je foto terug op onze Facebookpagina – wie weet win je wel de grote prijs!

Universiteit Leiden organiseert deze zomer weer een fotowedstrijd voor studenten en medewerkers – dé manier om jouw mooie foto’s te delen met een groot publiek! Stuur je foto in en treed in de voetsporen van de bekende bioloog Freek Vonk: de foto die je hierboven ziet, heeft hij ooit ingezonden voor een vorige editie van deze fotowedstrijd.

Hoe doe je mee?

Meedoen is simpel. Stuur je foto naar fotowedstrijd@leidenuniv.nl of stuur ons een berichtje op Facebook onder vermelding van ‘Fotowedstrijd Zomer in Leiden & Den Haag’. Dit kan doorlopend tot en met 31 augustus 2017. Vermeld in je bericht in ieder geval je naam, e-mailadres en de locatie waar de foto is genomen.

Wat kun je winnen?

Elke week bekijken we de inzendingen en kiezen we één foto uit die we op de Facebookpagina van de universiteit plaatsen. De beste foto's maken kans op een van de drie Fuji Instax-camera's. Bovendien worden de beste foto's in het najaar ook tentoongesteld op de universiteit. De deelnemers krijgen hierover apart bericht.

Bij inzending geeft de deelnemer toestemming voor plaatsing van de foto op on- en offline communicatiekanalen van de Universiteit Leiden. Lees hier meer over in de voorwaarden.