Brexit-lezing van Christa Tobler aan de Jindal Universiteit in de Indiase hoofdstad Delhi

Op 5 april 2017 gaf prof. Christa Tobler bij het Centre for European Studies van de O.P Jindal Global University te Delhi een gastlezing over het onderwerp Brexit - what is it about and what could it mean for India?“

Het Centre for European Studies van de Jindal-universiteit is een partner van het Europa instituut van de Universiteit Bazel in Zwitserland, waar Christa Tobler naast haar deeltijdaanstelling te Leiden als hoogleraar werkzaam is. Jindal heeft met Leiden een samenwerkingsverband met de Faculteit der Sociale Wetenschappen.

De officiële uitnodiging voor de lezing kunt u lezen op de Engelstalige website.