Overlijdensbericht Coen Kouwenhoven

Met grote verslagenheid hebben wij kennis genomen van het plotselinge overlijden van onze zeer gewaardeerde collega Coen Kouwenhoven op 6 maart 2017. We zijn geschokt door dit volkomen onverwachte en droevige verlies.

Coen Kouwenhoven

Coen is jarenlang aan het Instituut Pedagogische Wetenschappen verbonden geweest. Hij begon als student-assistent;  de laatste jaren was hij medewerker onderwijsontwikkeling. Hij heeft zich bijzonder ingespannen voor onder andere het Tutoraat in jaar 2 van de Bacheloropleiding, de online Pre-master voor internationale studenten en het Bachelorproject van de Academische Pabo. Ook was Coen coördinator van het Bacheloratelier.

Collega’s en studenten van het Instituut Pedagogische Wetenschappen bewaren warme herinneringen aan Coen; we zullen hem missen.