Neuropsychologe Janice Sandjojo wint prijs voor beste presentatie

De Leidse neuropsychologe Janice Sandjojo heeft de prijs voor de beste wetenschappelijke presentatie gewonnen op het jaarlijkse congres van de ‘Association for Researchers in Psychology and Health’ (ARPH).

Janice Sandjojo

Deel promotieonderzoek

Promovenda Sandjojo presenteerde een deel van haar promotieonderzoek naar het bevorderen van zelfmanagement bij mensen met een verstandelijke beperking. Ze gaf haar presentatie over: ‘Training support staff to promote self-management in people with intellectual disabilities: A mixed methods study’.

Juryrapport

De jury noemde de klinische relevantie van Sanjojo's presentatie en de kwantitatieve en kwalitatieve evaluatie ervan als sterke punten.

Samen met Raamwerk

Sandjojo doet haar promotieonderzoek onder begeleiding van Andrea Evers, Aglaia Zedlitz & Winnie Gebhardt. Haar onderzoek is een samenwerkingsproject tussen Raamwerk en Universiteit Leiden.

Association for Researchers in Psychology and Health

De ARPH conferentie is een jaarlijks terugkerend congres waar voornamelijk gezondheidspsychologen en collega wetenschappers samenkomen om de nieuwste onderzoeksbevindingen en innovatieve behandelmethoden met elkaar te bespreken.
Website ARPH congres 2017