Stukafest Den Haag brengt eerbetoon aan Chuck Deely

Wijlen Chuck Deely, straatmuzikant en Haags icoon, stond gepland om op te treden tijdens de Haagse editie van Stukafest op 2 februari. Vanwege zijn onverwachte overlijden is de organisatie van het festival op zoek gegaan naar een act die een eerbetoon aan hem wil brengen.

Naar aanleiding van het overlijden van Chuck Deely heeft Pijke de Grood zich bij de organisatie gemeld. Hij zal een ode brengen aan Chuck door middel van Chucks liedjes, zijn eigen liedjes en wat leuke anekdotes.

Stukafest is een festival dat in verschillende steden door het hele land georganiseerd wordt. Acts in alle soorten en maten treden op in studentenkamers, verspreid door de stad in kwestie. In drie rondes ga je verschillende acts af langs een route die je zelf samen kunt stellen. Het festival sluit af met een spetterend eindfeest in het Paard van Troje.

Heb je een tip of suggestie of wil je gewoon meer weten over het festival en de line-up? Ga naar de website van Stukafest Den Haag, of stuur een mail naar denhaag@stukafest.nl