Voortgang verbetering werkklimaat Instituut Pedagogische Wetenschappen

Deze week verschenen berichten in de media over een vertrouwelijk rapport naar aanleiding van intern onderzoek naar het werkklimaat bij het Instituut Pedagogische Wetenschappen. Het Faculteitsbestuur FSW wil nogmaals benadrukken dat het belang hecht aan een veilige werkomgeving voor alle medewerkers.

Op basis van de adviezen uit het vertrouwelijke onderzoeksrapport is met ingang van september een externe verandermanager aan het werk gegaan, in de persoon van prof. dr. Eric Fischer. Hij fungeert tevens als wetenschappelijk directeur van het Instituutsbestuur en hij geeft in afstemming met het faculteitsbestuur invulling aan het verandertraject.

Het faculteitsbestuur ziet toe op een zorgvuldige uitvoering van het verandertraject, dat inmiddels is ingezet door het instituutsbestuur.