Our Talents and Discoveries 2016

Kerst staat voor de deur, dus dat betekent dat 'Our Talents and Discoveries 2016' is verstuurd. Dit betekent ook dat het tijd is om te stemmen voor de 'Ontdekker van het jaar 2016'. Alle acht instituten hebben een onderzoeker genomineerd die in het afgelopen jaar uitblonk. Wie is uw favoriet?

Genomineerden 'Ontdekker van het jaar'

Tijdens de New Year's reception zullen de winnaars van de C.J. Kok Prijzen en de Facultaire Onderwijsprijs bekend gemaakt worden. Er zijn twee C.J. Kok Prijzen: de Juryprijs voor de beste PhD thesis van het afgelopen jaar en de Publieksprijs voor 'Ontdekker van het jaar'.

Stemmen

We nodigen u uit om te stemmen op uw favoriete genomineerde for de Publieksprijs. U kunt uw stem uitbrengen tot 10 januari 12:00.

Voor een overzicht van alle genomineerden en hun onderzoek verwijzen wij u graag naar het Engelstalige bericht.