UNconference The Hague: Change for peace

Wat ga jij betekenen voor vrede en recht? Wat is je bijdrage aan het realiseren van de VN Sustainable Development Goals? En wie of wat heb je nodig om ervoor te zorgen dat jouw ideeën echt impact hebben? Kom op 21 september naar het Humanity House in Den Haag.

Ideeënlab

Op de Internationale Dag van de Vrede organiseren Humanity House en HagueTalks een UNconference The Hague waar ideeën worden verzameld, gehoord, besproken en… in beweging gebracht.

De UNconference is een ideeënlab. Onderwerpen en een agenda worden niet vooraf bepaald, maar  door jou en de andere deelnemers vastgesteld aan het begin van het event. Er is geen onderscheid tussen experts en deelnemers; iedereen kan van elkaar leren en elkaar inspireren.

NB, er is maar plaats voor iets over de honderd studenten.

Voeg je bij peacemakers van over de hele wereld

Je kunt meedoen aan deze dag als je een idee hebt waar je al een tijd mee rondloopt en dat je graag wilt delen met anderen. Maar je kunt ook meedoen om je te laten inspireren, mee te denken en andere internationale peacemakers, studenten, intellectuelen en doeners te ontmoeten. Aan het einde van de dag worden de nieuwe ideeën die ontwikkeld zijn wereldwijd gedeeld worden via het HagueTalks-platform, zodat ook anderen zich eraan kunnen verbinden.

Meld je nu aan voor UNconference Den Haag

De toegang tot UNconference is gratis in ruil voor je actieve deelname. Je kunt je aanmelden met je naam, adres, opleiding, jouw suggestie om vrede en recht in beweging te brengenen en een korte motivatie daarvoor. Stuur je bericht naar aanmelden@humanityhouse.org.

UNconference
21 september, 12.00-18.00 u
Humanity House
Prinsegracht 8
2512 GA Den Haag

Just Peace Festival

De UNconference is onderdeel van het Just Peace-festival in Den Haag, waarbij de Internationale Dag van de Vrede van 21 tot 25 september door de hele stad gevierd wordt. Bekijk alle activiteiten van het festival en doe ook mee!