NRC Live Event Cyberinsecurity

NRC Live, een onafhankelijk platform voor innovatieve professionals georganiseerd door NRC, houdt op 29 september 2016 in Den Haag een seminar rondom Cyberinsecurity. Dr. Bibi van den Berg, als hoofddocent eLaw verbonden aan het nieuwe Institute of Security and Global Affairs (ISGA) van de Universiteit Leiden, is aanwezig en praat mee over de invloed van cloud computing, big data en het internet of things op de veiligheid.

Digitale onzekerheid is een dagelijke realiteit. Eentje waar overheid en bedrijfsleven onvoldoende op zijn voorbereid. Hoe pak je cyberrisico's aan in je organisatie en bedrijfsketen?

Hoor tijdens dit eendaagse seminar de laatste trends en wetgeving op het gebied van cybercriminaliteit en praat onder andere mee met dr. Bibi van den Berg en andere experts op het gebied van cyberrisico's.

Bezoek voor meer informatie en registratie de NRC Live website.