LinkedIn-groep voor alumni Ondernemingsrecht

(Bijna) Afgestudeerd in de master Ondernemingsrecht aan de Universiteit Leiden? Blijf op de hoogte van actuele ontwikkelingen, interessante congressen, lezingen, seminars en relevante vacatures.

Bent u een ondernemingsrechtelijke alumnus of bijna afgestudeerde masterstudent Ondernemingsrecht van de Universiteit Leiden? Dan is onze LinkedIn groep Alumni Ondernemingsrecht Universiteit Leiden/ Leiden University wat voor u.

Via deze LinkedIn-groep kunt u contact (onder)houden met uw mede-alumni en met de faculteit. Ook kun je kennis delen. Wij attenderen u op interessante congressen, lezingen en seminars. Ook kunt uzelf een bijdrage leveren door deel te nemen aan de discussies in deze groep en uw ervaringen, publicaties en evenementen op ondernemingsrechtelijk gebied te delen.

U bent van harte welkom! U kunt zich aanmelden via Alumni Ondernemingsrecht Universiteit Leiden/ Leiden University.

De afdeling Ondernemingsrecht