Opleidingsbestuur Politieke Wetenschap zoekt student-lid

Voor het academische jaar 2016-2017 zoekt het Opleidingsbestuur van het Instituut Politieke Wetenschap een nieuw student-lid, dat voor 6 uur per week voor het Instituut werkzaam zal zijn. Solliciteren kan tot en met 23 mei 2016.

Schakel tussen studenten en Instituut

Als student-lid woon je de bestuursvergaderingen bij en laat je vanuit het studentenperspectief je licht schijnen op alles dat met de verschillende opleidingen van Politieke Wetenschap te maken heeft. Daarnaast vorm je de schakel tussen het Instituut en de studenten en werk je met andere actieve studenten op departementaal en facultair niveau samen om de belangen van alle Bachelor en Master studenten zo goed mogelijk te waarborgen.

Takenpakket:

• Bijwonen van twee wekelijkse bestuursvergadering.
  • Bijwonen van Instituutsraden.
  • Zitting in het Studenten Opleidingsbesturen Overleg (1x per maand).
  • Organiseren en uitvoeren van de verkiezingen voor de Opleidingscommissie (OLC).
  • Monitoren van de studentleden van de OLC.
  • Zitting nemen als student-lid in benoemingsadviescommissies voor nieuwe docenten.

Bestuurservaring opdoen

Wil jij je een jaar lang bezighouden met het dagelijks bestuur van een opleiding? Wil je bestuurservaring opdoen zonder dat je er een jaar aan hoeft op te offeren? En ben jij bereid om je in te zetten voor je medestudenten? Stuur dan een korte motivatiebrief en CV naar het huidige student-lid Charlotte Romeijn. Ook voor vragen kan je met het huidige student-lid contact opnemen. Selectie van de kandidaten en de sollicitatiegesprekken zullen in de eerste weken van juni plaatsvinden.