LUC beste University College van 2016

Op de ranglijst van de Nationale Studenten Enquête (NSE) bezet LUC The Hague dit jaar de eerste plaats als beste University College van Nederland.

De NSE nodigt elk jaar alle studenten in het Nederlandse hoger onderwijs uit om hun mening te geven over hun studieprogramma. Criteria die worden beoordeeld zijn onder meer de onderwijskwaliteit, het leren van vaardigheden, het doceren, studieondersteuning en voorzieningen.

Professor Jos Schaeken, decaan van LUC: “Dit is een fantastische prestatie voor het College, dat net zijn vijfde verjaardag heeft gevierd. Ik ben erg trots op alle academische en ondersteunende staf die dit heeft mogelijk gemaakt.”

De resultaten van dit jaar liggen dicht bij elkaar, en alle University College gaven hoge beoordelingen. Dat bevestigt de waardering voor het opleidingsmodel van Liberal Arts and Sciences in het algemeen.