Barbara Cooreman spreekt op conferentie bij Tyndall Centre for Climate Change Research

Het Tyndall Centre for Climate Change research (University of East Anglia, Norwich, UK) organiseerde van 6 tot april een conferentie over uitdaging rond klimaatverandering.

Het doel van deze interdisciplinaire conferentie was met name om de deelnemers aan te moedigen na te denken over hoe de idealen binnen onderzoek zich verhouden tot de realiteit  van onze huidige samenleving.

Barbara heeft gesproken over de uitdagingen en dilemma’s die naar boven komen bij de implementatie van een juridisch ontwikkeld model en kadert binnen haar PhD-onderzoek  dat zich richt op mondiale milieubescherming via handelsmaatregelen.