Gezocht: Krokusklas-organisator (m/v)

Studeer jij Politicologie of Politicologie:Internationale Betrekkingen en Organisaties in Leiden? Vind je het leuk om scholieren enthousiast te maken voor jouw opleiding en wil je graag meewerken aan de voorlichting over jouw studie? Dan is de functie van Krokusklas-organisator iets voor jou!

Elk jaar wordt er in de krokusvakantie een driedaags programma aangeboden aan scholieren die overwegen Politicologie of Internationale Betrekkingen en Organisaties (IBO) te gaan studeren: de Krokusklas. De organisatie hiervan ligt in handen van een student van de opleiding. Voor de Krokusklas van 2017 zijn we op zoek naar een nieuwe Krokusklas-organisator voor 8 uur per week in de periode van oktober 2016 tot en met februari 2017.

Doel van de functie

• opzetten en uitvoeren van de Krokusklas Politicologie/IBO 2017
  • voorlichten van toekomstige studenten Politicologie/IBO

Taken

• opstellen van een driedaags Krokusklasprogramma (in overleg met de opleiding, de Studentambassadeur) dat voldoet aan de eisen van de Commissie Werving & Voorlichting
  • vervaardigen van promotiemateriaal voor de Krokusklas om te gebruiken tijdens voorlichtingsactiviteiten
  • regelen van financiële afronding met derden in overleg met de opleiding
  • zoeken en coördineren van slaapplekken bij krokuspapa’s en -mama’s voor deelnemende scholieren
  • contact onderhouden met deelnemende scholieren, zowel voor en tijdens de Krokusklas als na de Krokusklas
  • rapporteren resultaten van de Krokusklas aan de CWV

Profiel, functie-eisen

• Je bent tweede- of derdejaars student (in het academisch jaar 2016-2017).
  • Je hebt goede studieresultaten.
  • Je hebt affiniteit met voorlichting geven.
  • Je beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid.
  • Je bent representatief.
  • Je bent betrouwbaar.
  • Je bent in staat het initiatief te nemen.
  • Je bent enthousiast.

Wij bieden

Een leuke, afwisselende baan die een mooie aanvulling vormt op je studie. Je krijgt een aanstelling in tijdelijke dienst zonder uitzicht op een vast dienstverband. Salariëring volgens de CAO Nederlandse Universiteiten.

Informatie

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met de huidige krokusklas organisator Eline Hietbrink via info.politicologie@fsw.leidenuniv.nl.

Solliciteren

Je kunt je sollicitatie, voorzien van een motivatiebrief en CV, uiterlijk 15 april 2016 sturen naar de coördinator voorlichting drs. Daniëlle Ladan: fdjladan@fsw.leidenuniv.nl.