Save the date: 9-11 November 2016 ISGA Conference

Het Institute of Security and Global Affairs (ISGA) nodigt u van harte uit voor haar openingsconferentie ‘Towards new strategies for contemporary security challenges’ van woensdag 9 tot vrijdag 11 november 2016 in Den Haag.

Gedurende deze conferentie wordt kennis en kunde op het gebied van terrorisme en politiek geweld, veiligheid en cyberspace, diplomatiek en internationale betrekkingen en crisisbeleid gedeeld. Daarnaast wordt tijdens deze conferentie ISGA officieel als instituut binnen de Faculty of Governance and Global Affairs van de Universiteit Leiden geopend.

Houd de website van ISGA in de gaten voor meer informatie en schrijf deze data alvast in uw agenda.

Over ISGA

Het Institute of Security and Global Affairs (ISGA) richt zich op interdisciplinair onderzoek en onderwijs binnen het internationale wetenschappelijke veld van security studies. Het instituut analyseert en bestudeert vraagstukken op een samenhangende wijze vanuit hun lokale, transnationale en globale impact. Het ISGA opereert vanuit Den Haag, de derde grote stad van Nederland, het nationaal bestuurscentrum en Internationale Stad van Vrede, Recht en Veiligheid and Security