Instructie Informatie-uitwisseling met de iPad

Het Instituut FEV organiseert een instructiebijeenkomst: Informatie-uitwisseling met de iPad.

Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar die wij graag aan belangstellenden elders in de faculteit beschikbaar stellen.

De instructie zal tweemaal worden verzorgd, op 8 maart 2016 van 10-12 uur (zaal C022 KOG) en op 1 april 2016 van 15-17 uur (zaal C014 KOG).

In deze instructie zal een professional in circa 2 uur tijd uitleg komen geven over onderwerpen als: documenten uitwisselen/opslaan, gebruik van de cloud, aantekeningen maken, stukken (pdf’s) annoteren, gebruik van Siri voor administratieve taken, evt. gebruik van interactief whiteboard bij bijvoorbeeld brainstorms.

Heb je interesse? Meld je dan aan bij Janneke van Swam, managementassistente van het Instituut (j.van.swam@law.leidenuniv.nl).

Deelname is gratis.