Sleuteloverdracht 1e fase Science Campus

De formele sleuteloverdracht van de eerste fase van de Science Campus vond plaats op 23 februari 2016.

Kijken op 1 maart 2016

Medewerkers zijn van harte welkom om op dinsdag 1 maart as. om te komen kijken. Het gebouw wordt die dag opengesteld van 09:00 uur tot 12:00 uur en van 13:00 uur tot uiterlijk 14:45 uur. Om 15:00 uur moet het gebouw weer leeg zijn in verband met veiligheidsvoorschriften. U kunt het gebouw op eigen gelegenheid bezoeken of deel nemen aan één van de rondleidingen die worden georganiseerd.

Rondleidingen

Vanaf 09:00 uur tot 14:45 uur worden per heel uur drie rondleidingen georganiseerd. Per rondleiding is plaats voor maximaal 20 medewerkers en/of studenten. De rondleidingen starten om 09:00 uur, 10:00 uur, 11:00 uur, 13:00 uur en om 14:00 uur en duren ongeveer drie kwartier. Indien u wilt deelnemen aan een rondleiding, verzoeken wij u om u aan te melden via het aanmeldformulier.

Route naar Science Campus

U kunt de nieuwbouw betreden via de verbindingsgang op de eerste etage van het LMUY gebouw. Deze vindt u door vanaf de receptie van de Gorlaeus Laboratoria dan wel vanaf de liften op de eerste etage van het Huygens gebouw (net na de Fijn Mechanische Dienst) de gele stippellijn te volgen.

Extra openstelling

Wij streven ernaar om op een nog nader te bepalen datum een extra openstelling van de nieuwbouw te organiseren voor geïnteresseerden die op 1 maart niet in de gelegenheid zijn. Dit is onder meer afhankelijk van de vorderingen met betrekking tot de oplevering van de restpunten en de inrichting van de nieuwbouw. Zodra een nieuwe datum bekend is, wordt u per email geïnformeerd.

Veiligheid

In verband met veiligheidseisen is het nieuwe gebouw na de sleuteloverdracht helaas nog niet vrij toegankelijk voor medewerkers en studenten. De eerste periode na de overdracht zal allereerst moeten worden gebruikt om restpunten van de oplevering af te ronden, de inrichting te realiseren én om de bedrijfshulpverlening te laten oefenen in het nieuwe gebouw en zich bekend te maken met het gebouw.