Eerste plaats voor Notarieel recht in Keuzegids Masters 2015

Notarieel recht Leiden is volgens de Keuzegids Masters 2015 de beste notariële opleiding!

Zowel de bachelor- als de masteropleiding Notarieel recht van de Universiteit Leiden scoren al jaren achtereen hoog in de diverse gidsen en enquêtes. Onze masteropleiding heeft in de Keuzegids Masters 2015 de eerste plaats behaald!

De Keuzegids Masters kwam uit op 25 maart jongstleden. De gids wordt door een onafhankelijke redactie bij het Centrum Hoger Onderwijs Informatie samengesteld, op basis van de Nationale Studentenenquête (studentenoordeel) en de accreditatiebesluiten van de NVAO (expertoordeel).

Bekijk hier de criteria waarop onze opleiding is beoordeeld.

Alle medewerkers Notarieel recht zijn verheugd over dit mooie bericht en zullen blijven streven naar optimaal onderwijs en continuering van de uitstekende sfeer die er - ook met en tussen onze notariële studenten - heerst.