LinkedIn pagina voor Geschiedenis

Het Instituut voor Geschiedenis heeft een LinkedIn pagina opgezet voor studenten en alumni van de studie Geschiedenis in Leiden. Dit is een professionele online community waar je op de hoogte blijft van interessante stages, werkplekken en evenementen. Een digitale ontmoetingsplek voor iedereen die ooit Geschiedenis studeerde aan de Universiteit Leiden.

Als student geschiedenis aan de Universiteit Leiden ben je onderdeel van een groep ambitieuze jonge historici en professionals in wording. Na het afstuderen hopen we natuurlijk dat je in contact wilt blijven met je alma mater! Om dit mogelijk te maken, heeft het Instituut voor Geschiedenis een professionele online groep ontwikkeld om studenten (BA en MA) en alumni van de opleiding geschiedenis samen te brengen.

Het idee is om een community te creëren waarin we alumni uitnodigen om hun ervaringen op de arbeidsmarkt te delen, advies te geven aan studenten en recent afgestudeerden die nog ‘zoekende’ zijn, of de juiste student te vinden als je op zoek bent naar stagiairs of trainees in jouw werkveld. Alumni krijgen op hun beurt de mogelijkheid om in contact te blijven met (voormalige) studiegenoten en blijven op de hoogte van welke evenementen en activiteiten het Instituut voor Geschiedenis organiseert. Welkom terug!

Bezoek de LinkedIn groep 'History Leiden University'.