Irene Wondergem uitgeroepen tot BestGraduate Tax 2013

Irene Wondergem, Masterstudent Fiscaal Recht aan de Unversiteit Leiden, is uitgeroepen tot BestGraduate Tax 2013.

De zoektocht naar fiscaal toptalent

Om de BestGraduate Tax te benoemen organiseert de  Memory Group een recruitmentgame samen met vier fiscale topwerkgevers, t.w. Baker & McKenzie, de Belastingdienst, Deloitte en het Ministerie van Financiën.

Voorafgaand aan de finale vonden al meerdere selectierondes plaats, waaronder een high potential test, een capaciteitentest en een persoonlijk contactmoment tijdens De Nationale Carrièrebeurs met de deelnemende bedrijven.

Tijdens de finale wist Irene te imponeren in de verschillende rondes. Zo had ze de meeste vragen goed beantwoord in de Tax Quiz en werd ze als best bevonden in de kwaliteitenestafette en het assessment onderdeel.

Naast de titel BestGraduate Tax 2013 heeft Irene een compleet verzorgde reis voor twee personen naar Dubai gewonnen.