Niels uit de Bos wint Jong Talent Aanmoedigingsprijs

Op 24 november 2010 zijn door de Koninklijke Hollandsche Maatschappij der Wetenschappen in Haarlem acht Jong Talent Aanmoedigingsprijzen Wiskunde 2010 uitgereikt.

Chris Klaassen voorzitter Stieltjes Instituut (l) overhandigt de oorkonde aan Niels uit de Bos (r)

Deze aanmoedigingsprijzen van 500 euro, beschikbaar gesteld door het Thomas Stieltjes Institute for Mathematics, gaan naar de beste propedeuse studenten wiskunde in het land.

Van de gemeenschappelijke bacheloropleiding Wiskunde Leiden-Delft zijn Niels uit de Bos (Leiden) en Tamara Kloek (Delft) in de prijzen gevallen. Het Mathematisch Instituut feliciteert de prijswinnaars van harte.

Boven:de winnaars wiskunde met de wiskundigen Rinnooy Kan (voorzitter Hollandsche Maatschappij), Van Dijk, Bakker en Klaassen